למידע וייעוץ מקצועי

המדריך לבחירת סטודיו לפילאטיס

סטודיו לפילאטיס
תוכן עניינים

פילאטיס הוא אימון גוף ייחודי לתנועה נכונה ולאיזון נכון בין הגוף והנפש. הביקוש לפילאטיס הולך וגובר בעשורים האחרונים, ולא בכדי. אנשים רבים מחפשים את הרוגע המיוחד שאימון הפילאטיס משרה על הגוף ועל הנפש ובוחרים להתמסר לשגרת אימונים קבועה ומיטיבה בסטודיו.

אף שיש בארץ מכוני פילטיס רבים, בחירת המכון המתאים לצרכים האישיים שלך היא החלטה מכרעת. הביקוש לפילאטיס גדל בהתמדה, ואתו גדלות גם אפשרויות הבחירה. עם זאת צריך להביא בחשבון שלא כל סטודיו או מכון יתאים לצרכים האישיים שלך כמתאמנת, וכדי לקבל החלטה מושכלת כדאי שחיפושייך יתבססו על פרמטרים ענייניים. כדי לעשות את זה נכון, הינה כל מה שאת צריכה לדעת בתהליך החיפוש אחר סטודיו לאימוני פילאטיס.

 

 

מהי רמת ההכשרה של מנהלת הסטודיו?

מצאת סטודיו הקרוב למקום המגורים שלך? נהדר. השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול היא מהי רמת ההכשרה של מנהלת הסטודיו. לשאלה זו יש חשיבות רבה כיוון שלא כל המדריכים המציעים שיעורי פילאטיס, קיבלו הכשרה זהה או אומנו במכוני פילאטיס מורשים. הכשרות למדריכי פילאטיס אפשר למצוא בשפע, אולם רבות מהן לא עומדות בתקנים של המוסדות המורשים להכשרת מאמנים ומדריכים. יש הכשרות שנמשכות סוף שבוע אחד בלבד, יש הכשרות שנמשכות שבועיים או חודש. מוסד מורשה להכשרת מדריכי פילאטיס מחייב את תלמידיו לעבור הכשרות שיטתיות בקורסים רבים החל בשלבים הבסיסיים וכלה בשלבים מתקדמים למומחים או למסטרים. ההכשרות הן מקיפות ומתמשכות ומעניקות בסופן תעודות מדריך בדרגות הכשרה שונות. אל תהססי לשאול את מנהלת הסטודיו מהי רמת ההכשרה שלה, כמה שנות ניסיון יש לה ומהי רמת ההכשרה של צוות המכון. מדריכי פילאטיס צריכים להיות מקצועיים, בעלי ניסיון אישי רב וידע מעשי ועיוני נרחב, וזאת כדי שיוכלו להציע לך אימון פילאטיס מיטבי ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

מה המיקוד של הסטודיו שלך

מכוני פילאטיס שונים מציעים מיקודים שונים. יש שיעורי פילאטיס שמדגישים את הכושר הגופני. הם מציעים שיעורים לקבוצות גדולות ומדריכים את המתאמנות בתרגילים משותפים. במכונים כאלה הגישה היא פחות אישית ויותר מעשית, כך שאם את מתמודדת עם אתגרים פיזיים מסוימים, הגישה המעשית תתאים לך פחות וכדאי שתחפשי סטודיו לפילאטיס שבו תוכניות אימונים אישיות למתאמנות בהתאם לצורכיהן. יש מכוני פילאטיס שעובדים בגישה קלאסית ומציעים למתאמנות אימונים אישיים, פרטניים וגם קבוצתיים אך תמיד בהתאמה לצורכיהן. האימונים הקבוצתיים כוללים לא יותר מעשר מתאמנות. אף שהשיעור מכוון לכל המתאמנות ומציע תרגול פילאטיס משותף, כל אחת מחברות הקבוצה מקפידה על הנחיות האימון שלה, והמדריכה נותנת דגשים אישיים וקבוצתיים לפי הצורך.

חפשי את הסטודיו המתאים לצרכים שלך. אם את זקוקה לאימון בגישה אישית, הדגישי זאת למנהלת המכון. אם את מחפשת אימון קבוצתי לחיזוק הגוף ולשיפור הכושר הגופני, ודאי שהסטודיו מציע זאת. כך או כך תקבלי אימון פילאטיס נהדר שבו תסגלי הרגלי תנועה נכונים, תתקני את היציבה שלך ותאזני אותה ותמצאי שלווה גם לגוף וגם לנפש. מהותו של הפילאטיס היא תנועה, וכל אימון פילאטיס בכל מכון או סטודיו יחתור להנחיל למתאמנות תנועה נכונה.

 

 

סטודיו שהוא בית

החיפושים אחר הסטודיו המתאים לך ביותר יובילו אותך בסופו של דבר אל המקום שבו תרגישי נוח; מקום שבו תקבלי מענה מקצועי ואישי והתאמה מלאה של תוכנית האימונים לצרכים שלך; מקום שייתן לך אימון פילאטיס מספק, מקיף ומוקפד; מקום שייתן לך תחושה של בית, משפחה ושייכות.

 

 

מקצועיות היא מילת המפתח

אף שתחושת הביתיות והשייכות היא חשובה מאוד, ככל שזה נוגע לסטודיו פילאטיס, עלייך לחפש סטודיו שיציע לך שיעורי פילאטיס מגוונים. שיעורים כמו פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים, פילאטיס שיקומי ואף יציע אפשרויות של לימודי פילאטיס כגון לימודי מזרן ומכשירים, סדנאות יציבה, דאנס פילאטיס או פילאטיס אביזרים יאפשרו לך ליהנות מכל עולמות הפילאטיס במקום אחד. אם את סובלת מבעיות רפואיות מהותיות ומכאבים פיזיים, עלייך לחפש סטודיו שייתן לך מענה שיקומי המותאם לצרכים שלך. אם את מתאמנת פילאטיס ותיקה, כדאי שהסטודיו יציע לך מגוון רחב של סדנאות בתחומים שונים שיאתגרו את יכולותייך ויעוררו בך עניין וסקרנות.

סטודיו פילאטיס רציני הוא סטודיו מקצועי. איך מודדים מקצועיות? במגוון השיעורים, הקורסים והסדנאות המוצעים בו; ברמה המקצועית של המדריכות המנחות את האימונים האישיים והקבוצתיים; ביכולת של מנהלת המכון לתת מענה אישי וממוקד לכל בעיה רפואית ולבנות תוכנית אימונים מתאימה שתבטיח למתאמנת הקלה ומזור; באיכות של המכשירים והאביזרים הנגישים לכל המתאמנות; בתוכניות אימונים ממוקדות לקהלים שונים כמו נשים בהריון, מתאמנים בגיל השלישי, חולי פרקינסון, חולי אוסטאופורוזיס, גברים ובני נוער וביכולת להתוות אימון פילאטיס מלא ומועיל לכל קהלי היעד; ובעיקר ביחס החם, האוהב והמכיל שמציע המכון לכל המתאמנות והמתאמנים שלו.

 

איך לבחור סטודיו לפילאטיס

 

 

תוכנית לימודים למדריכות פילאטיס

סטודיו מקצועי לפילאטיס מציע תוכניות לימודים מקיפות למדריכות פילאטיס. תוכניות ההכשרה הללו הן העדות העיקרית לרמתו הגבוהה של הסטודיו ולמקצועיות הצוות. קורסי פילאטיס להכשרת מדריכים צריכים להיות מקיפים ומעמיקים ולהציע הכשרה קפדנית המבוססת על ידע עשיר ועל ניסיון רב שנים בדיסציפלינות לימודיות שונות כגון פילאטיס טיפולי שיקומי, חיזוק הגוף, שכלול התנועה, טיפוח היציבה ושיפור הכושר הגופני. סטודיו שמציע מסלולי הכשרה למדריכות בד בבד לשיעורים מגוונים בתחומי ידע רבים מעולם הפילאטיס, הוא סטודיו מקצועי ואיכותי שמנגיש למתאמנות פילאטיס ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

הסטודיו לפילאטיס של מרתה ענבר

בסטודיו לפילאטיס של מרתה ענבר תתוודעי לגישת פילאטיס ייחודית ויוצאת דופן. גישה זו משלבת בין יסודות הפילאטיס שהותוו בידי אבי השיטה ג'וזף פילאטיס ובין נתונים אקדמיים ממחקרים בתחומי הפיזיותרפיה, התנועה והמכניקה של הגוף. הסטודיו מציע יחס אישי למתאמנות לצד תוכנית אימונים מותאמת וכן שיעורים קבוצתיים משותפים למתאמנות בעלות מכנה משותף.

מרגישה שהפילאטיס קורא לך אך אין לך ניסיון אימוני? אין בעיה. תוכלי להצטרף לאחד מהשיעורים בסטודיו ולהכיר את הצוות, את שיטת האימון, את המכשירים והאביזרים ואת קבוצות המתאמנות השונות ולקבל החלטה. סובלת מכאבים או מבעיות פיזיות נקודתיות? תוכלי להשתתף בשיעור אבחון חד פעמי שבו ייבחנו הרגלי התנועה והיציבה שלך ותקבלי את המלצת המדריכה לתוכנית אימונים שיקומית ואישית.

המרכז לפילאטיס של מרתה ענבר נהנה מוותק של כמה עשורים ומהניסיון המקצועי העשיר של מרתה ושל הצוות שלה. זהו הסטודיו היחיד בארץ שפיתח אסכולת פילאטיס שיקומית ייחודית ופועל לפיה בהצלחה. תמצאי בו שיעורי פילאטיס בקבוצות קטנות המאפשרות יחס אישי לכל מתאמנת ותיהני מיחס אישי וממענה מקיף לצרכים שלך. ניתן לקבוע שיעורי פילאטיס בסטודיו בבנימינה ובסטודיו בזכרון יעקב.

קיבלת החלטה? נפלא. מרתה וצוות המדריכות של המרכז לפילאטיס מחכה רק לך. בואי נתחיל לעבוד.

מרתה ענבר
מרתה ענבר

מורה מובילה ובכירה בשיטת הפילאטיס, ייסדה את מרכז מרתה פילאטיס להכשרת מורים בבנימינה ואת סטודיו מרתה פילאטיס בזיכרון יעקב.
פיתחה דרך ייחודית בשיטת פילאטיס: המשלבת בין יסודות השיטה עם נתונים עדכניים ממחקרים בתחום הפיזיותרפיה ותורת התנועה, ומתבססת על ראייה מערכתית של מערכות השלד-שריר והמכניקה של תנועת הגוף.

שתפו את הכתבה עם חברים
צרו אתנו קשר
חיפוש באתר
קטגוריות