פילאטיס שיקומי

עמוד הבית > פילאטיס שיקומי

פילאטיס שיקומי בסטודיו מרתה פילאטיס. פילאטיס מכשירים איכותי ומקצועי בקבוצות קטנות ובאוירה נעימה ונינוחה. הסטודיו פועל לפי שיטת עבודה ייחודית בעלת אוריינטציה שיקומית ופיזיותרפית, המתאימה את התרגילים לצרכים, ליכולות ולמטרות המתעמלים. כל מתעמל זוכה ליחס אישי מצוות מדריכים מיומן ומקצועי ולמעקב צמוד באמצעות כרטיס אישי.

לרשותכם שני מכונים: במרכז המושבה זכרון יעקב ובמתחם הרכבת בבנימינה, ובשניהם מתקיימים שיעורים מידי בוקר וערב.

 

פילאטיס שיקומי

 

פילאטיס שיקומי בסטודיו מרתה פילאטיס מתמקד בתהליך המוביל ל-Total well being, הכולל חיזוק, הארכה ואיזון מערכת השרירים סביב השלד, שחרור מפרקים, מרכוז (Centering), נשימה, טיפוח יציבה וארגון הגוף לתנועה פונקציונאלית יום יומית נכונה ויעילה יותר. עבודה זו מביאה לעיצוב וחיזוק הגוף, היציבה משתפרת ומרגישים ונראים טוב יותר.

הסטודיו פועל ע"פ אסכולת Polestar Pilates ובברכת הארגון בארה"ב. הדגש בגישה זו הוא בעבודה על תנועתיות מבוקרת ובטוחה של עמוד השדרה ופיתוח שרירים מייצבים סביבו בהתאמה אישית למצב, לצורך וליכולותיו של כל מתעמל. שיטת העבודה בסטודיו נבנית באופן אישי לכל מתעמל כאשר התרגיל מותאם למתעמל ולא להפך! רפרטואר התרגילים נבחר בקפידה ומשמש ככלי להשגת היעדים אותם הציב בפניו המתעמל בשיתוף צוות הסטודיו.

האם פילאטיס שיקומי מתאים לכם?

פילאטיס שיקומי מתאים לכל אדם, לנשים וגברים בכל מצב וכושר גופני, לצעירים (מגיל 12) ומבוגרים (עד 99…), לנשים במהלך הריון ואחרי לידה (חיזוק רצפת אגן), לעוסקים בספורט ובתנועה, לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים ואקוטיים, מכאבי גב, כאבי צוואר, כאבי ברכיים, מלקויות יציבה ועייפות (בעיות שיווי משקל למיניהן), מפציעות או ממגבלות פיזיות כתוצאה מפתולוגיות הקשורות לעמוד השדרה, וממצבים כמו פרקינסון, פיברומיאלגיה ואוסטיאופורוזיס. כמו כן, גם מי שרוצה לחזק את מערכת השרירים שלו, לשפר את ביצועיו הגופניים ולזכות לשיפור תפקודי יומיומי יהנה מסגולותיו של הפילאטיס השיקומי.

גישתנו בסטודיו היא כי פילאטיס שיקומי מאפשר התאמה אישית של כל שיעור למצבו הייחודי של כל מטופל. התרגילים מותאמים למצבו הגופני, לצרכים האינדיבידואלים, ליכולות וכמובן גם למטרות.

היתרונות של פילאטיס שיקומי

מתעמלים המתרגלים פילאטיס באורח סדיר, נהנים מגוף גמיש, חזק וחטוב, ומשיפור בהרגשתם הכללית.
יתרה מכך, מדווחים מתעמלים רבים על שיפור בסיבולת לב ריאה, יציבה איתנה וטווח תנועות רחב יותר. פילאטיס שיקומי משפר את ההתמודדות היומיומית של המתעמלים עם תנועות שבעבר הובילו אותם לתחושת כאב.
המודעות הגוברת לתנועות הגוף, לפעילות הנשימה ואף לשרירי הגוף השונים מאפשרים תהליך שיקום הדרגתי ומבוקר.

פילאטיס קלאסי או שיקומי?

שיטת פילאטיס בדגש על נקודת מבט שיקומית מסתמך על פילאטיס קלאסי אך אינו מערב את כל רפרטואר התרגילים, אשר חלקם, אינם מתאימים לשימוש בסביבה הדורשת שיקום קליני. מנגד, שימוש בטכניקות שיקום מתקדמות, ידע מקצועי בדגש על הפן השיקומי ומדעי התנועה הבאים לביטוי בגישתנו בסטודיו מאפשרים לתקן תבניות תנועה לקויות ולשים דגש ניכר על תחושת המטופל במרחב. לפיכך, אם הנכם נמנים על אוכלוסייה הזקוקה לדגש יותר קליני אל תתפשרו על שיעורי

אתם מוזמנים לתרגל בסטודיו מרתה פילאטיס ולהפוך את הפילאטיס לחלק מאורח החיים הבריא שלכם!